środa, 23 marca 2016

Inspiracja Karoliny - Testowy notes na odwrót

Hej!
Chciałbym pokazać Wam dzisiaj notes, który ostatnio zrobiłam. Już od jakiegoś czasu miałam ochotę na pracę na odwrót, czyli na bazie czarnego gesso i stwierdziła, że przy okazji jest to świetna okazja do przetestowania, jak na czarnym podkładzie radzą sobie kolorowe fluidy z DecoArtu. I co ja mam Wam powiedzieć? ;) Radzą sobie świetnie i to na pewno nie ostatnia moja praca w tym stylu, bo się zakochałam w tych efektach. 

Okładkę notesu początkowo pokryłam czarnym gesso, a później przystąpiłam do zabawy nakładając przy pomocy gąbeczki kilka różnych kolorów fluidów. Fluidy genialnie się ze sobą mieszają, dzięki czemu możemy uzyskac idealne przejścia kolorystyczne. Kolory na czarnym podkładzie są dobrze widoczne, lekko przytłumione, ale dzięki temu właśnie moim zdaniem efekt jest taki fajny.
Następnie przy pomocy białego gesso i maski dodałam kilka konstrastujących akcentów. Białego gesso użyłam też na dwa inne sposoby - jak tuszu, normalnie delikatnie mocząc w nim stempel i robiąc odbitki. Dzięki temu uzyskałam naprawde biały efekt. Mogłabym użyć do tego pudru do embossingu i wygrzać odbitkę, ale ten sposób jest szybszy i równie dobry. Pamiętajcie jedynie, by po takiej zabawie szybko umyć stempel. Następnie rozcieńczyła tez białe gesso lekko z wodą i zrobiłam białe chlapania. Gdy już ułożyłam swoją kompozycję, stwierdziłam, że potrzebuje czegoś, co ożywi moje tło. Użyła kilka kaboszonów w różnych rozmiarach, które pokryłam najpierw czarnym gesso, a następnie dwiema metalicznymi farbami oraz Metallic Lustre w dwóch kolorach. Dodałam też gnieniegdzie trochę brokatu. Na koniec sięgnęłam po genialny produkt jakim jest Fluid Acrylic Interference. Użyłam dwóch kolorów Magenta i Green. Jest to na pozór przeźroczysty produkt, który dopiero, gdy spojrzymy pod kątem daje zauważalną przecudowną poświatę metalicznego koloru. Koniecznie musicie go wypróbować! 





Użyte produkty:

    

    

    

    

     

Pozdrawiam!




2 komentarze: