środa, 16 marca 2016

Inspiracja Olgi - Lampkove love

Hej hej! Przyszła pora i na moją pierwszą pracę. Chyba nie muszę mówić, jak bardzo się cieszę, że jako projektantka Decoratorium mam szansę Was tutaj inspirować :)

Dzisiaj chciałabym pokazać alterowaną lampkę naftową - przed przemianą była jednolicie pokryta granatową emalią, a teraz nie dość, że wyrósł na niej kwiatowy ogród, to jeszcze nabrała kolorów :) 

Pierwszym medium, po które sięgnęłam było oczywiście białe gesso i za pomocą gąbeczki wytrwale tapowałam całą lampkę. Następnie w ruch poszły genialna pasta piaskowa i pasta pękająca - nałożyłam je w niektórych miejscach, żeby nadać pracy ciekawej faktury. Zostawiłam całość do wyschnięcia i przystąpiłam do kolorowania fluidami akrylowymi. I tutaj oświadczam: totalnie się w nich zakochałam! Są to bardzo wydajne, nasycone kolorem płynne pigmenty, których można używać "solo" lub z dodatkiem wody (stopniując tym samym odcień i krycie). Nadają się także świetnie do barwienia gesso czy past, ale dzisiaj nie o tym :) Chciałabym Wam przede wszystkim powiedzieć, że te niepozorne fluidy przepięknie się mieszają, pozwalając na uzyskanie wspaniałych, "gładkich" przejść kolorystycznych, których dopieszczanie było samą przyjemnością. Na koniec przetarłam gdzieniegdzie lampkę suchym pędzlem z odrobinką gesso i wtarłam w niektóre miejsca trochę Metallic Lustre w kolorze Rose Gold :)

Zapraszam Was zatem do obejrzenia zdjęć i oczywiście do eksperymentów z mediami!











Użyte produkty:

    

    

      

    

Pozdrawiam!




10 komentarzy: