czwartek, 5 października 2017

Inspiracja Dominiki - Free spirit

"Free spirit" ...czyli abstrakcyjna wizja o duszy i wszechświecie ;) bo wszyscy jesteśmy Istotami wielowymiarowymi...tylko o tym zapominamy...
Najpierw nadałam pracy dość grubą strukturę, nakładając naprzemiennie szpachelką farbkę pękającą i pastę strukturalną. Następnie za pomocą różnych narzędzi modelowałam fakturę. Potem przyszła pora na kolor. Pierwsza warstwę stanowi jasnofioletowa kredowa farbka. Potem suchym pędzlem dodawałam intensywnych fluidowych barw, tworząc głębię wokół twarzy. Spękania podkreśliłam białym Antiquing Cream, całość pochlapałam białą mgiełką i na koniec gdzieniegdzie "wszechświat" musnęłam złotą, metaliczną farbką.
  





    
Wykorzystane produkty:
  

pozdrawiam
  
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjMButizIu_-jvT2dVvHKt8MOFjSdWAd_zL-o6r3rlX62mEgrkQ4rjqhyNpETnwoWQPTczqXiICyq_aqXnaZOGu-55er_juuWJ-dWPvjSKKT_IG_5DlKcAwA94yQQth3E-ukR-A4ld7z7w/s1600-r/dominika2.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz