wtorek, 17 października 2017

Inspiracja Justyny - Pudełko po czekoladkach

Witajcie ;)
Czas na moją kolejną inspirację. Tym razem przerobiłam pudełko po czekoladkach ;) Lubię takie drobiazgi, dzięki nim przechowywanie "przydasi" jest znacznie łatwiejsze.

Pudełko przemalowałam farbami kredowymi. Z zewnątrz nałożyłam wzory przez maskę i pochlapałam rozwodnionymi fluidami i farbami. Dodałam też nieco stemplowania przy użyciu farby kredowej. Muszę powiedzieć, że efekt jest naprawdę fajny. Do tego kilka pokolorowanych tekturek i pudełko jest takie, jak miało być, czyli proste i praktyczne.
 




 
Przy okazji przygotowałam dla Was mini kursik "krok po kroku", jak kolorować tekturki i nadać im perłowego blasku.

Na przygotowany element nakładam niezbyt dokładnie fluid w kolorze szarym, następnie w kolorze granatowym. Nie czekam aż warstwy wyschną, tylko nakładam "mokre na mokre", dzięki temu kolory fajnie się mieszają.
 

 
Po wysuszeniu nałożyłam farbę kredową, żeby tekturka bardziej pasowała do mojego pudełka.
 
 
I ostatnia warstwa, dzięki której nasze tekturki zyskają blask, czyli warstwa fluidów interference. Ja wykorzystałam dwa kolory: zielony i niebieski. Fluidy te są fajne, transparentne, a dzięki nim tekturki mają śliczny, perłowy połysk.
  

Dzięki fluidom możecie nadać perłowy połysk nie tylko tekturkom. Spróbujcie, to naprawdę fajna zabawa.

Wykorzystane produkty:
  

Miłego dnia
Justyna
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz