wtorek, 3 października 2017

Inspiracja Oli - Kartka z robalem

Dzień dobry wszystkim,
Jak nietrudno się zorientować, kartki to nie jest moja działka, wszelkie bileciki i zaproszenia wolę przygotować w programie graficznym i wydrukować niż ciąć, kleić i budować warstwowe kompozycje. Od pewnego czasu jednak staram się oswoić tę formę, bo przecież kartki to nie tylko kwiaty i szczegółowe dekoracje, które tak mnie zachwycają, a o których tworzeniu nie mam pojęcia.
   

  
Moją kartkę wykonałam na gotowej czarnej bazie i wykorzystałam do niej tylko kilka produktów, czarne gesso i pastę modelującą oraz złotą i niebieską farbę metaliczną. Gesso posłużyło do zabarwienia kawałka gazy i zagruntowania tekturowej muchy, a czarna pasta do nadania jej struktury – na tych nierównościach pięknie prezentują się metaliczne farbki. Złota dodatkowo posłużyła do pochlapania tła. Na koniec sam odwłok owada przeciągnęłam palcem z niebieskim fluidem Interference.
 

No dobrze, całość zalatuje już trochę Halloween, choć nie taki był zamysł :)



Wykorzystane produkty:


Pozdrawiam i dziękuję za uwagę
Ola Wu
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz