piątek, 8 grudnia 2017

Inspiracja Anai - Wspomnienie lata

Hej kochani :)
Jak tam Wasze grudniowe nastroje? 
Ja postanowiłam troszkę odpocząć od zimowych klimatów i stworzyć coś w moich ulubionych kolorach - soczystych, nasyconych, radosnych i moim zdaniem bardzo kobiecych - choć oczywiście kobiecość ma mnóstwo odcieni i każdemu może kojarzyć się z inna kolorystyką. I to właśnie tkwi sedno - żeby odnaleźć tę "swoją" :) A jeśli chodzi o tworzenie, to mixed-media są idealnym sposobem, żeby sobie tę kolorystykę wyczarować. Ileż razy spotkaliście się z sytuacją, kiedy szukacie konkretnego koloru papieru i nie możecie znaleźć? Albo dodatki - idealny kwiatek, ale nie w tym odcieniu co trzeba... Ech. Przerabiałam to mnóstwo razy. Sposobów na to jest pewnie kilka. Można na przykład kupować papiery i dodatki we wszystkich możliwych odcieniach... Moim zdaniem jednak zdecydowanie lepiej jest sięgnąć po farby, mgiełki, kolorowe media i samemu sobie wyczarować to, czego akurat nam potrzeba.

A mnie zdecydowanie potrzeba było odrobiny lata :)
I tak sięgnęłam po zdjęcie z przyjaciółką - schyłek lata, ciepły wieczór, ploteczki, kawki, spacery. Ach, jakie to miłe wspomnienie :) Idealne do tego, żeby je ładnie oprawić i postawić na półce. Żeby rozgrzewało całą zimę :)






A może chcielibyście stworzyć taką pracę pod moim okiem? Okazje nadarzą się już wkrótce. Już dziś mogę Was zaprosić na przykład do Wrocławia w lutym na 15 Dolnośląskie Warsztaty Craftowe. Będzie możliwość pracy z całą gamą mediów DecoArt, będą różne techniki i sposoby na tworzenie swoich własnych dodatków do prac. Jestem wielką fanką kreatywności i tym właśnie chciałabym się z Wami podzielić. Jeśli chcecie się zapisać - piszcie na maila: warsztaty@anai.pl

 
Wykorzystane produkty: 
  

pozdrawiam
Anai

http://anai.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz