poniedziałek, 7 maja 2018

Inspiracja Ani - Ręcznie malowany kufer na dziecięce pamiątki

Z ogromną przyjemnością pragniemy dziś przedstawić Wam naszą nową projektantkę - Anię Pawlak z bloga "Owoce mojej wyobraźni"

Kilka słów od Ani:

Kim jestem?
Jestem niespokojnym duchem, marzycielką, kolekcjonerką wrażeń, człowiekiem czynu, wesołkiem i czasem panikarą . Na co dzień zabieganą żoną i  mamą, panią mojego kota 
i pełnoetatowym pracownikiem.
Z wykształcenia jestem „pseudospecjalistką”  od stosunków międzynarodowych. Pracuję w sektorze pozarządowym, na co dzień za pan brat z projektami unijnymi na rzecz rozwoju wsi.
Moim zamiłowaniem od zawsze była sztuka i rękodzieło.  

Co robię?
Pracuję w lokalnej grupie działania, łącząc przyjemne z pożytecznym. Współpracuję 
z fajnymi ludźmi, organizuję eventy, działam w obszarze promocji produktów lokalnych 
i tradycyjnych oraz turystyki regionu kujawsko-pomorskiego oraz niestety  zmagam się 
z coraz większym ciężarem biurokracji.
Po godzinach i w weekendy organizuję warsztaty decoupage  dla dzieci i dorosłych, podczas których resetuję swój umysł, wskakuję na pozytywne tory i odpoczywam.

Czym się pasjonuję?
Kocham tworzyć, robić coś z niczego, dekorować, brudzić się farbami - mam tak od dziecka  Od 9 lat moim konikiem jest decoupage, uzależniłam się  i nigdy  nie mam go  dość. Interesują mnie nowe techniki, testuję, eksperymentuję, psuję, naprawiam, uczę się na błędach. Lubię spotkania z ludźmi, jak na gadułę przystało  Zarażam swoją pasją i czerpię 
z tego ogromną radość i satysfakcję. Decoupage to dla mnie wytchnienie, chwile nieograniczona obowiązkiem jak praca, dlatego nigdy nie powtarzam swoich projektów  tak samo, nigdy nie planuję od a do z, tworzę spontanicznie. 
Poza decoupage interesuje mnie decorative painting i mixed media, doba jednak niezbyt chce się wydłużyć, więc w tych obszarach jeszcze raczkuję

Gdzie mnie spotkacie?
BLOG OWOCE MOJEJ WYOBRAŹNI  - www.aniapawlak.blogspot.com 
  
A oto moja dzisiejsza inspiracja: 

Natchniona wiosną zmalowałam pełen pastelowych barw kufer dziecięcy. Jest na tyle duży że pomieści wiele sentymentalnych pamiątek takich jak: pierwsze buciki, zabawki, fotografie, kartki z życzeniami. Projekt na podstawie inspiracji modnym ostatnio sówkowym motywem z efektami cieniowań w stylu country  z dekoracyjnych przeszyć. Wykonanie: farby kredowe Americana Decor w kolorach: everlasting, refreshing, nostalgia, primitive, rouge. Wypukłe kwiatki wykonałam z masy plastycznej z użyciem 
silikonowej foremki. Całość zabezpieczona woskiem - Creme Wax. Farby Americana Decor doskonale nadają się do decorative paintingu, ponieważ mają dobre krycie i dzięki fajnym właściwościom ściernym można uzyskiwać ciekawe efekty przetarć i bieleń. 
Wosk nie pozostawia smug, doskonale zabezpiecza powierzchnię malowaną kredówkami i gwarantuje  matowe wykończenie, co wypadku takiego stylu wygląda najlepiej :)
 



 
Wykorzystane produkty:
  

pozdrawiam
Ania
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz